Monthly Archives: Ocak 2010

>Taçlar yaptım

>Demiştim ya taçlar yaptım diye. İşte keçe çiçeklerden taçlarım:)Çiçekleri yaptıktan sonra sevgili Renkli Tasarımların burada yaptığı çantadan esinlenerek bu taçları yaptım:) Reklamlar

aksesuar, el yapımı, felt, keçe, saç bandı, taç içinde yayınlandı | 21 Yorum

>MİMlenmişmiyim ne:)))

> Sevgili Gami’den izler beni MİMlemiş. Kendim hakkında 7 ilginç şey yazmam gerekiyormuş. Aslın da pek de ilginç biri değilimdir. Ama gönlümden geldikçe yazalım bakalım:)) * Sabahları uyandığımda kendime gelmem uzar sürer, bu yüzden mümkünse ilk 10-15 dakika görüşmeyelim, nemrut … Okumaya devam et

Uncategorized içinde yayınlandı | 2 Yorum

>Kış Gününde Dalları Çiçek Bastı:)

>Burada yaptığım çiçek topundan artan çiçeklerle bir de taç yaptım. Baktım ki zevkli bir iş kendimi tutamadım 3-5 tane daha yaptım. Onlar değişik modelde. Ama henüz onları fotoğraflamadım. Yaptıkça yapasım geliyor. Fırsatını bulup fotoğraflarını çektiğimde diğer yaptıklarımı da paylaşıcam. PEK … Okumaya devam et

aksesuar, felt, keçe, saç tacı, taç içinde yayınlandı | 12 Yorum

>Pleksi Duvar Saati

>Bizim bey (Emroşka) bu saati internette bir yerlerde görmüş, beğenmiş. Almış bi güzel bilgisayarda tekrar çizmiş. Pleksiden de kestirip, getirip duvara asmış. Ben çok beğendim, salondaki koltuklarımızda bordo renk, pek bi uyumlu oldu:)

Uncategorized içinde yayınlandı | 14 Yorum

>Ceroş’un Yüzüğü ve Küpeleri

>Pazar günü akşam üzeri Ceren ve Kaan geldiler. Çaylar içildi, kurabiyeler yendi. Arkasından Kaan sağolsun bir torba dolusu meyve getirmiş, onlar da yendi. Sonra daaa Ceroşla açtık keçe kutusunun kapağını.Valla biz bunları yaparken de, fotoğraflarını çekerken de çok eğlendik. Önce … Okumaya devam et

dikiş, el yapımı, küpe, keçe, yüzük içinde yayınlandı | 8 Yorum

>Evrenden Torpilim Var – KİTAP

>Evrenden Torpilim Var İstemek Olmanın Yarısıdır – Aykut Oğut, güzel bir kişisel gelişim kitabı. Hele kendinizi kötü hissettiğinizde, her şeyin ters gittiğini, bütün olumsuzlukların sizi bulduğunu sandığınız zamanlarda okunması gereken bir kitap. Pozitif düşünceye inanıyorsanız ve her şeyi değiştirebileceğinizi düşünüyorsanız … Okumaya devam et

Evrenden Torpilim Var İstemek Olmanın Yarısıdır - Aykut Oğut, kitap içinde yayınlandı | 3 Yorum

>İtiraf Ediyorum :)

>İtiraf ediyorum bu güne kadar DIY nedir bilmiyordum. Bir çok blogda DIY aşağı, DIY yukarı, DIY yaptım, DIYlarım… gibi şeyler okudum. Ama ne demek olduğunu, nasıl birşey olduğunu anlamamıştım. Ben zannediyordum ki bir akım, bir tarz. Bir türlü aklım almıyordu. … Okumaya devam et

Uncategorized içinde yayınlandı | 6 Yorum