>’heryerde kalp var’ etkinliği

>Sevgili Nilgün‘ün ‘heryerde kalp var’ etkinliği için yaptığım kalpli saksı, kalpli sabunlar ve kalpli lavanta kesesi:)

Saksının üzerine birde keçeden kapak yaptım. İster çiçek ekip saksı gibi kullanılsın, ister kapaklı kutu gibi kullanılsın diye.

Bunlar sevgili turkuaz lale‘ye gittiler:)

Bu ciciler de ondan bana gelenler:)) Çok teşekkür ederim kendisine:) Ayrıca Nilgün’e de bu etkinliği düzenlediği için teşekkürler:)))

Bu arada İstanbul’dan döndüğümden beri feci bir boyun tutulması yaşıyorum. İlaç alıyorum ama 3. gün hala geçmedi:((( Anlayacağınız hiç keyfim yok şu günlerde:(

About lolipu

smn974@gmail.com
Bu yazı el yapımı, etkinlik, kalp, lavanta kesesi, saksı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >’heryerde kalp var’ etkinliği

  1. morinek dedi ki:

    >güle güle mutlulukla kullan senikilerde gittiği yeri mutlu eder umarım bu arada boynun için gel ben sana bi masaj yapayım hiç birşeyin kalmaz bak garantili ona göre 😉

  2. GÜL'ÜMSE dedi ki:

    >Çok güzel olmuş..ellerine sağlık..

  3. Filiz dedi ki:

    >Çok geçmiş olsun, bilirim çok kötü birşey boyun tutulması inşallah çabucak geçer, yaptıklarında her zamanki gibi çok güzel.

  4. ebrulikedi dedi ki:

    >çok geçmiş olsun.benim de boynum,sırtım çok ağrıyor bu aralar.boyun tutulması daha da kötü.inşallah en kısa sürede geçer.yaptığın hediyelere bayıldım.sen de hediyelerini güle güle kullan.

  5. Nilgün Komar dedi ki:

    >morineğim; milkam… bende masaj isterimmmmmmm :))lolipuMMM… canım ne demek! her zaman elimden geldiğince birşeyler yapmaya devam edeceğim!

  6. ΧΑΡΑ dedi ki:

    >VERY BEAUTIFUL, AND IF YOU DO NOT UNDERSTAND IF YOU HAVE ANY USE.BUT I LOVE THE HEARTS AND COLORS!As for the headache FULLY UNDERSTANDS, have the same problemA HUG FROM GREECE

  7. Lilacsmell dedi ki:

    >Çok güzel şeyler yapmışsın, hediyelerin de çok sevimli güle güle kullan canım 🙂

  8. Meyra dedi ki:

    >harika olmuşlar yine..bence boynun lodostan etkilenmiş nasıl olsa alışık değil bünye, çok geçmiş olsun..

  9. ada ve deniz dedi ki:

    >çok güzel olmuşlar. Hele saksıya bayıldım ellerine sağlık

  10. ceydabural dedi ki:

    >çok güzel 🙂

  11. Yeşim dedi ki:

    >Çok güzel cicişler hazırlamışsın tatlım ellerine sağlık 🙂 Sana gelenleri de güzel günlerde kullan 🙂 Geçmiş olsun tatlım umarım en kısa zamanda geçer boyun ağrın.

  12. lolipu dedi ki:

    >çok teşekkür ederim hepinize, beğendiğinize sevindim:)))Boynum artık iyi, ama 1-2 gün çok fenaydı:( Tubacım valla masaj süper olurdu, teşekkürler:))

Bir Cevap Yazın

