>Sabunlar

>Eksik kalır mıyım?
Ben de yaptım:)))


Tex.Co. Aplication Medium (Aplike tutkalı) kumaşı kumaşa yapıştıran tutkal ile en ince katına ayırdığım peçeteleri sabunların üzerine yapıştırdım.

Sevgili Fidoş‘un, Nilgün‘ün, hobivakti‘nin, beyaz gül‘ün, hatişin hobileri‘nin ve tabii ki Ece Aymer‘in sabunları:))) İsimlerin üzerine bir tık yeter:))

About lolipu

smn974@gmail.com
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

18 Responses to >Sabunlar

  1. Anne dedi ki:

    >oy.. evde sabun yapımını biliyorum da bu şekiller filan çok güzel olmuş.. eksik kalmıyim :)nasıl yaptığınızı yazında ben de yapiyim..

  2. cafenoHut dedi ki:

    >Harika görünüyorlar.ellerinize sağlık.. O tutkalı bulup ben de yapmak istiyorum…..

  3. mormenekselerr dedi ki:

    >bayıldım harika olmuş

  4. Filiz dedi ki:

    >senin elinden çıkan herşey çok güzel oluyor, yine çok güzel olmuş, çiçek şeklinde olan peçeteyi bir hobi mağazasında görmüştüm, tek peçete olarak satılıyor yani normal içinde 20 tane olan paketler gibi değil, renkleri çok canlı çok hoş geldi, uzun uzun baktım ne yaparım diye, bulamadım birşey yerine bıraktım, bak sen ne güzel kullanmışsın çokta güzel olmuş 🙂 bende önce tekstil tutkalı ile yaptım, sonra dekupaj tutkalıyla yapalım bakalım ne olacak dedim, birşey fark etmedi, sen biliyormusun neden tekstil tutkalı olmalı sanki gerek yok gibi 🙂 ellerine sağlık

  5. kAnAviÇecİ dedi ki:

    >çok güzel ellerinize sağlık…

  6. sezobigo dedi ki:

    >ellerinize sağlık çok güzel olmuş.verdiğiniz blogları sayenide(hobivakti hariç)tanıma fırsatı buldumteşekkürler

  7. meralhobiart dedi ki:

    >Çok güzeller çok canlı renkler ellerinize sağlık.

  8. Kitchen Witch dedi ki:

    >Cok cicisin Lolipu.. Tek tek aciklamis bide ornekler vermis.. Ellerine saglik cok guzel olmus. Bende cok istiyordum bir sabun yapmayi ama sanirim bunu erteliyorum.simdilik hic bi masraf yapmadan turkiye icin hazirlanmam lazim. Malum biletler ates pahasi burdan.. :S

  9. yasmin dedi ki:

    >ayy benden bikaçtane daha lazım ben neye yetişeyim,hangi birini yapayım artık..:)) bunlardan,bende yapmak istiyorumm..:)) ellerine sağlık süper olmuşlar..

  10. Elişi defteri dedi ki:

    >Çok cici olmuşlar, eline sağlık lolipu. Verdiğin diğer linklere de baktım, onlar da çok güzeller. Yapılacak işler listeme aldım bende, sevgiler.

  11. GÖNÜL dedi ki:

    >çok güzeller peçetelere bayıldım

  12. Çiğdem dedi ki:

    >Çok cici sabunlar,ben de denemek istiyorum 🙂

  13. EMİNE ÖZTÜRK dedi ki:

    >çok güzelller… renkelrin canlılığına ve peçete seçimine de bayıldım…bebegimincicileri.blogspot.com

  14. gönül dedi ki:

    >ben çok yeniyim burda ama çok iyi bir izliycimdim.sizi çok takdir ediyorum lolipu.daha ben yaptıklarmın resmini koyamıyorum kızım kurdu bu blgda.sizi tbrk edrm süpersinzz..

  15. gönül dedi ki:

    >ben çok yeniyim szi tbr edrm süprsinz lolipu.be hiçç bilgim yok bu resimler nasıl konuluyo.

  16. leyya-craftmania dedi ki:

    >azdırman beni valla gider sabunları kumaş kapları haa:))süper güzel olmuşlar ya hu

  17. lolipu dedi ki:

    >Anne; aplike tutkalı ile peçeteleri sabunların üzerine yapıştırdım o kadar:))cafenoHut; teşekkür ederim, yapması çok zevkli ve hemen sonuç alınması daha da güzel:))mormenekselerr ; teşekküler:))))Filiz; teşekkür ederim:)) valla ben de neden aplike tutkalı olduğunu bilmiyorum ece Hanım programda öyle yapmıştı. Ama dekupaj tutkalıda mantıklı:)))kAnAviÇecİ; teşekkürlerrr:)))sezobigo; teşekkür ederim:) verdiğim blogları ben de zavkle takip ediyorum:)meralhobiart; teşekkürlerr:))Kitchen Witchcim; çok teşekkür ederim:)) sen şimdi hiç masraf yapma Ankaraya geldiğinde inşallah beraber yapma fırsatımız olur:))yasmin; ahh aahhh valla benden de bir kaç tane daha olsa çok iyi olur. Yapmak istediğim ama yapamadığım o kadar çok şey var ki:)))Teşekkürler

  18. lolipu dedi ki:

    >Elişi defteri; teşekkür ederim, benim listeye de her gün bir şeyler ekleniyor:)))GÖNÜL; teşekkür ederim:)))Çiğdem; teşekkürler; uygulaması çok kolay ve zevkli:)))EMİNE ÖZTÜRK; çok teşekkür ederim:))gönül; çok teşekkürler:)) hoşgeldin blog alemine:))leyya-craftmania; :)) hoş olur valla:))) çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

