>YOK ARTIK

>

Söyleyecek, yazacak bir şey bulamıyorum.
YOK ARTIK demekten başka
About lolipu

smn974@gmail.com
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >YOK ARTIK

  1. Filiz dedi ki:

    >ben hala inanamıyorum buna, yarın sabah yine her zamanki gibi blogları okuyabileceğim diye düşünüyorum 😦 ama ya okuyamazsam, bir daha nerden buluruz birbirimizi, okadar çok blog yazarı varki severek okuduğum, yaptıklarını merakla takip ettiğim hiç birini kaybetmek istemiyorum, bir facebook sayfası falan açılsa orda toplansak, olurda kapatılırsa birbirimizi kaybetmesek keşke, birileri bunu organize edebilse, eğer kapanmazsa o facebook sayfası sayesinde yeni blog arkadaşlarıda edinebiliriz diye düşünüyorum ben, ve blogumun ve diğer bloglanmasını hiç istemiyorum 😦

  2. evcilik dedi ki:

    >Sanırım şu hırsızlık olayı senide buldu..bende ilk karşılaştığımda şok olmuştum,yazımı bile kopyalamışlar kendileri yazmış gibi…….geçmişler olsun uyarınca linkini veriyorlar şimdi işin yoksa git savcılıkla uğraşsonuç alda,engelle..halbuki bence blogger2ın kendisinin bu tür hırsızlıklara engel olması gerekiyor……geçmi,şler olsun canım,sevgiler..

  3. lolipu dedi ki:

    >Filiz, valla canım çok sıkıldı:((( ben de hiç kapatılsın istemiyorum blogların. Sabah işe gelir gelmez ilk iş maillerimi, bloğumu ve google readerı açmak oluyor.evcilik, yok öyle hırsızlık falan değil. Mahkeme kararıyla blogların kapatılma kararı alınmış. 1-2 kendini bilmez digiturk maçı yayınladı diye bütün bloglar kapatılacakmış.

  4. Didem dedi ki:

    Haberi alınca şoke oldum. Henüz ne yapacağımı bilmiyorum. Bloglarımızın kapatılmamasını istemek ve sosyal medyada sesimizi duyurmak dışında yapabilecek pek bişeyimiz yok malesef 😦

  5. lavantabahcesi dedi ki:

    sinirden uyuyamıyorum, mideme vurdu, gecenin bi vakti soda içiyor arkadaşlarımı bulmaya çalışıyorum, offf ve de pofff
    Ahu

Bir Cevap Yazın

