>NEMO

>Evimizin yeni üyesi NEMO. Tahmin edebileceğiniz gibi Kayıp Balık Nemo’dan etkilenerek adını Okan koydu:)

About lolipu

smn974@gmail.com
Bu yazı balık, evcil hayvan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >NEMO

  1. Doğa dedi ki:

    >Deniz tutkunu bir aile için en güzel fotoğraflardan biri 🙂 Sevgiler..

  2. sevim dedi ki:

    >bizim balığa nede çok beniyor ama bizimki lacivert renginde tek bşına yaşaması gereken bir balıkmış bizim evde yaşayan en uzun balık ünvanınada yaklaştı balığımız:))

  3. celebi74 dedi ki:

    >hoşgelmiş evinizee…

  4. Karen Hanim dedi ki:

    >İlk baktığımda bir pasta olduğunu diye düşündüm 😦 İyiki hakiki balık!

  5. >uzun ömürlü olsun 😦 ben büyütemedim de

  6. lolipu dedi ki:

    >evet inşallah uzun ömürlü olur. Köpeğim Baron'u kaybettiğimizde çok üzülmüştüm. 13 yıl benimle yaşadı onu hala çok özlüyorum:(

Yorum bırakın